Zo word je een supervetverbrander

Slanker en fitter door je vetverbranding een boost te geven. Inmiddels weten we diep in ons hart eigenlijk allemaal wel dat we aankomen wanneer we meer calorieën binnen krijgen dan verbranden. Maar toch valt het nog niet mee om onze afslankdoelen te bereiken. In theorie is afvallen simpel, in praktijk is afvallen niet makkelijk. De Amerikaanse voedingsdeskundige Diana Harris heeft in haar praktijk al vele mensen geholpen om op een gezonde manier af te slanken. In dit boekje heeft ze haar beste adviezen gebundeld zodat je ze zo snel mogelijk kunt gaan toepassen. Er wordt o.a. besproken hoe je je hormonale balans kunt verbeteren voor gewichtsverlies, hoe je de vetverbranding een boost kunt geven, wat een goede vetverbranding kan saboteren en wat je het beste kunt eten. Het zijn praktische tips die je kunt toepassen om het verbranden van meer vet in je levensstijl kunt passen. Hiermee kun je het gevecht tegen hardnekkig, overtollig gewicht winnen.

Is Zo word je een supervetverbrander het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zo word je een supervetverbrander