Zo'n mooi meisje

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Carla Kovach veroverde met detective Gina Harte binnen een paar maanden een trouw publiek

Een jonge vrouw valt uit een busje dat met hoge snelheid over een afgelegen weg raast. Haar lichaam is gekneusd en beurs en met haar laatste kracht wendt ze zich tot de persoon die haar te hulp schiet. ‘Help haar,’ fluistert ze voordat ze haar ogen voorgoed sluit.

Een paar dagen later wordt in een ondiep graf, slechts enkele kilometers verderop, het lichaam van een ander meisje gevonden. De gelijkenissen tussen de twee meisjes zijn verontrustend – dezelfde leeftijd, hetzelfde fragiele lichaam en tot slot dat felrode haar. Rechercheur Gina Harte moet haar privézorgen opzijzetten, voordat de moordenaar zijn oog op het volgende perfecte meisje laat vallen.

In de pers

‘Gina Harte is een stoere rechercheur die haar mannetje staat.’
De Telegraaf

‘Kovach weet M.J. Arlidge en Robert Bryndza te evenaren. Zodra je de eerste zin leest, kun je het boek niet meer wegleggen.’ NBD Biblion

‘We kijken uit naar de volgende thriller met Gina Harte in de hoofdrol.’ ThrillZone.nl

Spannende boeken algemeen
Gina Harte (3)