Zo'n mooi meisje

Zo'n mooi meisje

Rank 101 Gelezen 451 Aan het lezen 22 Wil ik lezen 596 Favoriet 10 Recensies 18
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 9 Spots 2   Topics 0

Carla Kovach veroverde met detective Gina Harte binnen een paar maanden een trouw publiek

Een jonge vrouw valt uit een busje dat met hoge snelheid over een afgelegen weg raast. Haar lichaam is gekneusd en beurs en met haar laatste kracht wendt ze zich tot de persoon die haar te hulp schiet. ‘Help haar,’ fluistert ze voordat ze haar ogen voorgoed sluit.

Een paar dagen later wordt in een ondiep graf, slechts enkele kilometers verderop, het lichaam van een ander meisje gevonden. De gelijkenissen tussen de twee meisjes zijn verontrustend – dezelfde leeftijd, hetzelfde fragiele lichaam en tot slot dat felrode haar. Rechercheur Gina Harte moet haar privézorgen opzijzetten, voordat de moordenaar zijn oog op het volgende perfecte meisje laat vallen.

In de pers

‘Gina Harte is een stoere rechercheur die haar mannetje staat.’
De Telegraaf

‘Kovach weet M.J. Arlidge en Robert Bryndza te evenaren. Zodra je de eerste zin leest, kun je het boek niet meer wegleggen.’ NBD Biblion

‘We kijken uit naar de volgende thriller met Gina Harte in de hoofdrol.’ ThrillZone.nl

Spannende boeken algemeen
Thriller
Gina Harte (3)
Boekerij
10 september 2021
07 september 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jeanet

Kees van Duyn Hebban Recensent

Brave thriller die niet kan overtuigen

door: Kees van Duyn 1 reactie 1 like ebook

Hoewel Carla Kovach, het pseudoniem van Carla Buckley, al van jongs af aan dol op schrijven is, was haar werk als actrice voor haar de drijfveer om er zelf mee te beginnen. Eerst schreef ze voor toneel, maar later ook boeken. Tijdens haar schrijfproces gaat ze op zoek naar de duistere kant van de...

Reacties op: Zo'n mooi meisje