Zonder jou besta ik niet

Iedere vrouw heeft misschien wel eenmaal in haar leven een duivel nodig
Petra is een gescheiden vrouw met een drukke baan. Als ze de charmante en ondernemende Olivier ontmoet is ze op slag verliefd. Maar Olivier blijkt een meester-manipulator te zijn en krijgt griezelig veel controle over haar leven. Petra wordt gaandeweg een schim van zichzelf en haar leven brokkelt af.
Dan doet ze een aantal schokkende ontdekkingen. Haar geliefde blijkt als een parasiet op verschillende vrouwen te hebben geleefd. Langzaam begint de afschuwelijke waarheid tot haar door te dringen. Hoe komt het dat ze zichzelf zo kwijt kon raken in deze destructieve relatie? En hoe vindt ze de kracht om los te komen?
Zonder jou besta ik niet is een aangrijpend en waargebeurd verhaal over narcisme, liefdesbedrog en vrouwelijke kracht.
Petra Kramer begeleidt organisatieveranderingen en werkt als executive coach. Ze heeft vaker zakelijk gepubliceerd, maar dit is haar eerste roman. Een verhaal gebaseerd op heftige gebeurtenissen in haar eigen leven. Petra heeft twee kinderen en woont in Bussum.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Zonder jou besta ik niet het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zonder jou besta ik niet