Zondige waarheid

Zij heeft me gered. Zij trok me uit de diepste krochten van de oceaan. Siren. Een meer passende naam is er niet. Ze is beeldschoon en haar stem is goddelijk. Maar in tegenstelling tot de mythische versie, lokte Siren me niet onder water om daar te sterven. Ze redde me. En nu ze op het punt staat verkocht te worden aan de hoogste bieder, is het mijn beurt om haar te redden. —— Vertel altijd de waarheid, wat er ook gebeurt. Zo ben ik opgevoed. En tot op de dag van vandaag heeft die levenswijze altijd z’n vruchten afgeworpen. Vandaag wilde ik dat ik kon liegen. Want door mijn neiging altijd de waarheid te spreken, ben ik in deze situatie beland… Sta ik op het punt verkocht te worden. Eén leugen zou mijn vrijheid kunnen betekenen. Maar ik vertel altijd de waarheid, zelfs als ik lieg.

Recensies (1)

Is Zondige waarheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zondige waarheid