Zou er wifi in de hemel zijn?

Ben je aan het vloggen of ben je gewoon blij me te zien?

In Zou er wifi in de hemel zijn? prijst en bekritiseert Tim den Besten met vlijmscherp toetsenbord de zin en onzin van het leven anno nu. Stap aan boord van dit boek en laat je door zijn columns, grapjes en gedichten meenemen op een tijdreis langs Kim Kardashian, superfoods, MSN, selfies en andere dingen die het leven rond het millennium de moeite waard hebben gemaakt. Je Zal Je Ogen Niet Geloven! #dankbaar

Tim den Besten (1987) is programmamaker en columnist bij de VPRO. Je kan hem kennen van Beestieboys, Super Stream Me, Tims ^ Tent of van zijn hitcolumn 'Quinoakutten', die door honderdduizenden mensen werd gelezen. Zijn zelfbedachte woord 'quinoakut' werd vervolgens officieel in de Dikke Van Dale opgenomen.

Recensies (1)

Is Zou er wifi in de hemel zijn? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zou er wifi in de hemel zijn?