Zwarte Sylvester
  Lees een fragment

Zwarte Sylvester

Gelezen 72 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 23 Favoriet 6 Recensies 1
Literatuur & Romans Newsroom 1   Topics 0

Het leven van alleenstaande vader Rufus Opperman neemt een dramatische wending als blijkt dat zijn tienerzoon Sylvester ongeneeslijk ziek is. Wanneer Rufus zijn zoon vraagt wat zijn laatste wens in dit leven is, antwoordt Sylvester stellig: 'Pap, ik wil de geschiedenisboeken ingaan als Zwarte Sylvester, de allergrootste seriemoordenaar van Amsterdam en omstreken.' Rufus doet er alles aan om deze wens van Sylvester in vervulling te laten gaan. Maar hoe ver gaat vaderliefde precies en wat als die liefde te ver gaat?

Zwarte Sylvester is de karakteristieke en eigenzinnige nieuwe Worthy, over een ontspoorde generatie die alles voor faam en relevantie lijkt over te hebben, en de grenzeloze drang naar onsterfelijkheid.

Lebowski Achievers
15 juni 2012