Zweetsokken en Prada-rokken

Toen ik, Magali Gorr dertien jaar geleden trouwde met voetballer Dean Gorr had ik geen idee wat voor een leven me te wachten stond: vanuit het niets werd ik een plaatselijke en landelijke bekendheid aan de hand van de speler van Feyenoord, Ajax, Huddersfield en andere Engelse clubs en het Olympisch en jong-Nederlands elftal.'
Hoe is het om jarenlang aan de zijde van een voetbaltalent te staan in de wereld van profvoetballers? Hoe is het om een carri te zien opbloeien, in uitverkochte stadions te staan en prijzen te pakken? Hoe reageert een speler op een verloren wedstrijd, op reserve zijn, op een zwaar trainingskamp? En hoe is het openbare leven, waarin alles om geld en glamour lijkt te gaan, maar waar ook hard en meedogenloos gehandeld wordt?
Magali Gorr eeft in Zweetsokken & Prada-rokken een beeld van het leven als voetbalvrouw, de glamourwereld en de hoge tol van het succes.
Magali Gorr oont nu zes jaar in Manchester en heeft drie zonen van wie er een bij Manchester City speelt en een tweede nu voor drie jaar een contract heeft bij Manchester United.

Is Zweetsokken en Prada-rokken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zweetsokken en Prada-rokken