Leuk boek, jammer van de fouten

Aera Nijkamp 30 december 2020
Wanneer Avery samen met haar autistische dochter Hailey naar het pittoreske Redwood Ridge verhuist, om een nieuwe start te maken, ontmoet ze de sexy dierenarts Cade. Na haar moeizame relatie met haar ex Richard, is ze vastbesloten om het bij een nacht te houden of niets. Want ze wilt niet meer gekwetst worden en Hailey komt op de eerste plaats. Daarnaast heeft Cade ook niet de beste reputatie met vrouwen. Echter valt de aantrekkingskracht tussen Cade en Avery niet te ontkennen. Avery krijgt een baan bij de dierenartspraktijk waardoor ze Cade elke dag ziet. Doordat Avery’s huwelijk erg moeizaam was, is ze erg op zichzelf gesteld en afgesloten. Stapje voor stapje weet Cade haar te openen en te genezen van haar vorige huwelijk. Want Avery mist vertrouwen om iets nieuws te beginnen. En die sexy dierenarts kan ook nog eens goed omgaan met haar dochter. Meer is niet nodig toch?

Ik vond dit een heerlijk boek om te lezen. Het boek las lekker weg en had nieuwe, uitdiepende personages. De ‘getraumatiseerde’ Avery en haar autistische dochter Hailey vond ik interessant. Maar ook dierenarts Cade is niet perfect: niemand is perfect.

Ik baalde wel van de spel / taalfouten die in dit boek zaten. Een paar fouten zijn geen wereldramp, maar dit stoorde me toch wel. Kelly Moran heeft een heerlijk boek en verhaal geschreven, alleen jammer dat het ontzettend slecht vertaald is. Daarom dus 3 sterren voor dit boek.

Niet vanwege het verhaal maar ook vanwege de vertaling. Het mag dan wel een voorspellend verhaal zijn, met unieke wendingen, het verhaal krijgt 5 sterren van mij.

Meer recensies van Aera Nijkamp