Tegenvallend - mooi geschreven maar mist spanning

AlbertB90 29 december 2023
Gelezen omdat er een Netflix serie van uitgebracht is. Maar viel dat even tegen. Wel heel mooi verteld en de schrijver kan je schitterend meenemen naar de WOII en de verschillende verhalen hierbinnen. Echter mis ik heel erg spanning en emotie in het boek. Op momenten waar dit zeker had gekund gaat de schrijver hier kansloos aan voorbij wat voor mij het boek erg matig maakt. Gemiste kans in zo’n mooi verhaal. Ik was klaar met lezen en dacht echt “wat heb ik gelezen en wat hebben bepaalde verhaallijnen met elkaar te maken?”. Lichtelijk gefrustreerd ook wel dat ik mijn tijd hieraan heb verspild. Ik ga de Netflix serie ook niet kijken. Ja watte, ik denk dat ik Netflix opzeg.

Meer recensies van AlbertB90