aanrader

Alexs Books and Socks 11 december 2023
Met een minikind in huis dat elke dag - en ja, echt elke dag - minstens 101 vragen stelt zijn kinderboeken zoals deze een geschenk van onschatbare waarde.

Dankzij Waarom de wereld niet eerlijk is en zijn inkijk naar hoe landbouw en boeren ontstaan en zo ook de ongelijkheid in de samenleving uit een historische hoek én op een toegankelijke manier voor kinderen vanaf 10 jaar, (maar het kan gerust sneller als je zoals ik een super nieuwsgierig kind hebt) kreeg minikind weer wat meer kennis en rust in haar hoofd.

Bovendien kan je in het boek prachtige illustraties vinden allemaal in kleur. (En de pagina’s ruiken lekker, dat is blijkbaar ook een plus.)

En er is nog meer goed nieuws want dit is een tweede boek, Hoe wij het machtigste dier op aarde werden, is het eerste deel van deze auteur met de prachtige illustraties en zal zonder twijfel hier thuis ook een plaatsje krijgen.

Meer recensies van Alexs Books and Socks