Will Grayson, Will Grayson

Alli 15 december 2017
Will Grayson, Will Grayson leek me een leuke boek om te lezen maar het bleek toch helaas niet zo te zijn. Doordat het een samenwerking was tussen John Green en David Lavithan waren er wel paar dingen wat ik minder vond.

Zoals John Greens manier van schrijven vond ik fijner om te lezen en kwam meer professioneler over en vond ik prettiger om te lezen.
Maar ik vond het wel duidelijk dat er in het begin duidelijk word gemaakt over welke Will Grayson het over gaat., ze leiden allebei een verschillende leven dus het was makkelijk om het te lezen. De eerste Will Grayson dat in het boek voor komt is mijn favoriete personage omdat hij humor heeft en leuke vrienden, hij komt ook socialer over dan de andere Will Grayson omdat hij wel meer internet vrienden heeft. Het enige waar ik me aan stoorde is dat een bepaald stukje ongeloofwaardig was en té extra. Voor de rest vond ik het boek overdreven en dat is me iets te zoals ik al zei dus geef ik het 2 sterren.

Meer recensies van Alli