Verkeerde indruk

Angela 18 februari 2018
Na het lezen van de recensies op de achterflap beloofde dit boek veel aan humor. Zelf niet goed gelezen maar ook beetje misleidend bleken de recensies over een eerder verschenen boek te zijn..De 19 jarige Izzy raakt zwanger .Door een trieste gebeurtenis,komt ze alleen voor de opvoeding te staan. Ze krijgt het voorstel om deel te nemen aan het oneindige familie project.Nog 9 andere gezinnen gaan deelnemen aan dit project.Hierbij zorgt iedereeen voor elkaars kinderen krijgen de ouders een opleiding en financiële ondersteuning.Dit is een project bedoeld voor 10 jaar met de bedoeling gelukkigere kinderen te krijgen door de altijd aanwezige aandacht van ouders.Het boek is prettig te lezen door de indeling voor het experiment en de indeling per jaar tijdens het experiment.In het begin was ik erg benieuwd naar de verloop van het verhaal,maar halverwege vond ik dar er niet zoveel gebeurde,waardoor het enige moeite kostte om door te lezen.Waarschijnlijk ook omdat ik in eerste instantie dus een erg humoristisch boek verwachtte.Maar nergens wordt het verhaal humoristisch.

Meer recensies van Angela