ook voor volwassenen een aanrader

Annebet 30 juni 2020
Ga ik als volwassene een kinderboek lezen? Het onderwerp sprak me zo aan dat ik de gok nam, en die gok pakte heel goed uit. In het begin van het boek was het even wennen met veel personages die geintroduceerd werden, maar aan het werd uiteindelijk een prachtig geheel, met ook de nodige onverwachte twists erin. Hoewel ik hoop dat juffrouw Pimpelmees in het echt niet met haar acties weg zou komen, paste het nu heel mooi in het verhaal. De boodschap van vergeving, niet direct oordelen, inzien dat vervelend gedrag soms voort komt uit nog vervelender situaties, samen staan we sterk; komt in het boek veel mooier over dan je uit de opsomming in deze recensie zou verwachten :) Kortom een aanrader, drie keer raden wat de bovenbouwers in mijn omgeving voor hun verjaardag gaan krijgen.

Meer recensies van Annebet