Bij jou ben ik echt

Bij jou ben ik echt

Rank 75 Gelezen 179 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 390 Favoriet 10 Recensies 14
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 4   Topics 0
Luuk en Sandy worstelen met het gedrag van hun zoontje Ravi. Hij heeft een ingewikkelde gebruiksaanwijzing en zij kunnen geen goed contact met hem krijgen. Dit heeft ook zijn weerslag op hun relatie. Frustratie en onbegrip krijgen de overhand, helemaal als na een aantal slopende maanden bij Ravi officieel de diagnose autisme wordt gesteld. Na lang twijfelen besluiten ze als gezin samen op vakantie te gaan naar Cyprus. Daar hopen ze uit te rusten en hun liefde weer te laten bloeien. Maar op Cyprus gebeurt er iets bijzonders, Ravi ontmoet een straathond waarmee hij -in tegenstelling tot met anderen- wél contact kan maken. Sandy wil de prachtige grote witte hond, Beni, mee naar Nederland nemen. Maar daarvoor moeten zij, Luuk en Ravi eerst elkaar én Beni weer terugvinden…
Bij jou ben ik echt is een ontroerend en liefdevol verhaal over de schoonheid van anders zijn en over hoe liefde op de proef gesteld kan worden.

VBK Lab
01 maart 2023
01 maart 2023
9789032520250 , 9789032520328

Reacties op: Bij jou ben ik echt