Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Julia & Julia

Julia & Julia

Gelezen 41 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 49 Favoriet 3 Recensies 5
Feelgood Spots 8   Topics 0

Hoe ver mag je gaan uit liefde voor je kind? ‘Horen, zien en zwijgen. Weet je wel waar jij aan begint? Wat je over jezelf afroept? En nog erger, wie je meeneemt in je val? SURDUS is te machtig en te gevaarlijk. Jij bent het begin, maar misschien ook wel het einde. Jouw eigen einde…Jij speelt met vuur!’. Een waarschuwing aan de in Australië wonende dove Julia om vooral niet op zoek te gaan naar haar verleden. Eenandere Julia in Nederland ontvangt ook een waarschuwing. Deze zeer getalenteerde pianospelende Julia is op zoek naar haar verdwenen tweelingzus. Haar zoektocht gaat wel heel ver en met hulp van haar pianoles-leerling Niky komt ze heel dichtbij de waarheid. De vraag is of ze die waarheid wel onder ogen wil komen. Deze zoektocht naar het verleden zal de toekomst van beide Julia’s voor altijd veranderen. Onvoorwaardelijke liefde en grote morele dilemma’s komen tot uiting in dit spannende liefdesverhaal. De emoties zullen je grijpen en je wil nog maar een ding: achter de waarheid komen! Gaby Rasters werd bekend met haar feelgood trilogie Follow-Like-Share. Na haar succesvolle uitstapje in de thrillerwereld: Muurbloem, heeft ze de smaak te pakken. Ook Julia & Julia is een spannende roman, haar zesde, die je zeker zal verrassen. De kenmerkende manier van schrijven is gebleven; de emoties spatten van de bladzijden af en zullen je aan het denken zetten. De pers over ‘Julia & Julia’: ‘Een spannend en mysterieus boek. Je vraagt je tot op het laatste moment af hoe het zit en wat er met de tweeling gebeurt. Gaby Rasters schrijft heel beeldend en wat me in dit boek het meeste raakte was het morele dilemma: wil je een perfect kind of niet? En zo ja, hoe ver mag je gaan uit liefde voor je kind?’ Maria Genova, journalist en bestsellerauteur ‘Julia en Julia is verrassend en vooral origineel! Spannend, ontroerend, angstaanjagend en laat zien wat een onzichtbare band tussen twee vrouwen teweeg kan brengen. Een aanrader voor zowel thrillerliefhebbers als romanlezers!’ Patrice van Trigt van De Perfecte Buren De pers over ‘Muurbloem’: ‘Spannende vlot geschreven roman met twee verhaallijnen die aan het eind prima samen komen. Het verhaal pakt de lezer bij de eerste zin en maakt dat je het boek in één ruk wilt uitlezen. Geschikt voor een breed publiek`. Lisanne Ortsen voor Biblion +

Romantiek
Romantiek
Ellessy relax
05 oktober 2018
31 juli 2019

Marieke Scheers Hebban Recensent

Geslaagde combinatie van spanning en romantiek

door: Marieke Scheers 1 reactie

De veelzijdige schrijfster Gaby Rasters (1975) begon haar schrijverscarrière met een crowdfundactie waardoor ze een boekencontract won en haar roman Herkenning werd uitgegeven. In 2016 volgde de trilogie Follow / Like / Share, waarbij de hoofdrolspelers ook op Facebook waren te volgen als echte...

Reacties op: Julia & Julia