Een vleugje Londen

Een vleugje Londen

Rank 521 Gelezen 143 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 296 Favoriet 6 Recensies 19
Feelgood Artikelen 1 Spots 6   Topics 0

Een ongeopende brief. Een verloren koffer. Twee levens die voorgoed zullen veranderen.

Het is een jaar geleden dat Tomas’ grote liefde Maggie overleed. Al een jaar slaapt hij slecht, is hij de bezieling voor zijn werk als parfumeur kwijt en distantieert hij zich van andere mensen. Maar Maggie heeft hem iets nagelaten: een brief die hij precies een jaar na haar overlijden mag openmaken. In de brief draagt ze hem op naar Londen te reizen en hun liefde te bottelen in een nieuw parfum. Tomas besluit de uitdaging aan te gaan, maar op de luchthaven gaat het al mis: hij raakt zijn koffer kwijt. Is het domme pech, of een voorteken?

Sharons leven neemt een dramatische wending als haar vader wordt opgenomen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis. Ze wist niet eens dat hij ziek was, en aan haar ijzige moeder heeft ze ook al niets. Om de zaken nog ingewikkelder te maken, draagt haar vader zijn levenswerk aan haar over: een verzameling verloren koffers die hij wil herenigen met hun rechtmatige eigenaar. In eerste instantie ziet Sharon weinig in het project. Wat moeten die mensen nu nog met hun oude spullen? Maar als ze de jonge Tomas ontmoet, realiseert ze zich dat herinneringen het dierbaarste bezit zijn dat een mens zich maar kan wensen. En dat ze misschien wel meer voor Tomas kan zijn dan alleen de vrouw die hem zijn koffer terugbracht.

In de pers

‘Een ontroerend en meeslepend, maar vooral heerlijk verhaal! Vleugje humor gegarandeerd. Een echte pageturner, waarin Gaby Londen tot leven brengt. Voor mij is Gaby Rasters de vrouwelijke versie van Nicholas Sparks!’ Kyra Rutgers, auteur van Grenzeloze liefde

‘Een eerbetoon aan het leven en de vriendschap.’ Koffietijd

Hou me vast zoals ik was ontroert, ontzet en raakt in je hart.’ **** Hebban.nl

Romantiek
Romantiek
Boekerij
14 januari 2022
24 januari 2022

Helma Koot Hebban Recensent

Emotionele zoektocht naar de geur van herinneringen

door: Helma Koot 1 reactie 1 like ebook

Gaby Rasters (1975) timmert aardig aan de weg met haar feelgoodromans waarin ze pittige thema’s niet uit de weg gaat. Zo heeft ze bijvoorbeeld de dood van haar vriendin Margriet, die borstkanker had, liefdevol en vol respect verwerkt in haar voorlaatste roman Hou me vast zoals ik was. In haar...

Reacties op: Een vleugje Londen