Bij het zien van de schitterende cover van Parallelle wereld van Marlène Hommes krijg je een rustgevend gevoel. Het is zo'n cover waar je een tijdje naar kan kijken zonder dat het beeld je gaat vervelen, je ziet steeds weer iets nieuws op de cover als je goed kijkt. Je krijgt nog niet meteen een idee van de cover waar het boek over zal gaan. De titel maakt nieuwsgierig, je wilt weten wat de auteur ermee bedoeld. De titel van het boek is bovendien de titel van een gedicht die je ongeveer halverwege in het boek kan vinden. De titel van het boek maakt je nieuwsgierig naar de gedichten in het boek.
Parallelle wereld van Marlène Hommes is opgedeeld in drie delen: Mens en Natuur, De weg van de Ziel en Bestemming. Elk deel heeft zijn bijpassende gedichten. Het zijn gedichten die je meenemen naar een hoger bewustzijn zoals bijvoorbeeld in Een nieuwe dimensie. De gedichten laten zien hoe verbonden de auteur is met de kosmos zoals bijvoorbeeld in The sound of silence. Meteen vanaf het eerste gedicht, Moed, weet de auteur je te raken. Het eerste gedicht zet je, net zoals een aantal andere gedichten, aan het denken, zeker in deze vreemde tijd waarin we nu leven.

Lees verder op https://surfingann.blogspot.com/2021/04/parallelle-wereld-marlene-hommes.html .

Reacties op: Leven in een parallelle wereld

Parallelle wereld - Marlène Hommes