Een om niet snel te vergeten

Vanaf de eerste paar zinnen waan je je in New Orleans van 1930
Op een heldere en prettige manier maak je kennis met de hoofdpersonages. Ook ontwikkelt de geschiedenis van de personages zich zodanig dat ze enorme diepgang krijgen en ze me tot dagen erna bezig hielden. Ik fantaseerde over nieuwe en meer avonturen met deze personages en deze omgeving. Er zijn oneindig veel goede boeken, echter zijn er maar weinig die zo geschreven zijn dat ik persoonlijk mee voel met de personages. Dat wanneer Abby spanning voelt vanwege Jae dat ik ze als lezer ook voel. Verliefd worden via en met de personages is heerlijk! Ook de tranen aan het eind waren bijzonder. Dit had ik enkel bij boeken als Harry Potter, Hunger Games en Tarzan.
Kortom dit bewijst dat Lotte van den Noort een enorm schrijft talent is! Iemand om in de gaten te houden!

Meer recensies van Anneliesgoudsmits