typewriter

Typewriter

Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 43 Favoriet 6 Recensies 10
Young adult   Topics 0

In New Orleans is er in 1930 een grote kloof tussen de rijke en arme inwoners van de stad. Abbigail heeft zich noodgedwongen aangesloten bij de verzetsgroep Monte Carlo. Zij zijn de laatst overgebleven strijders voor gelijkheid. In het geheim proberen zij de oneerlijke leiders van de stad uit te schakelen en zo New Orleans in ere te herstellen.

Het dagelijkse leven van Abbigail is gevuld met vermommingen en gevaarlijke missies, waarnaast ze haar grote geheim moet bewaren voor haar medeverzetsstrijders. Alsof dat al niet zwaar genoeg is, moet ze dit alles doen in samenwerking met de onuitstaanbare, arrogante Jae Hawkins.

Wanneer het bestuur van de stad de verzetsstrijders op de hielen zit, besluit de leider van Monte Carlo de schuilplaats om te bouwen tot een groots casino. Alles lijkt volgens plan te gaan, tot er duistere geheimen aan het licht komen. Lukt het Abbigail om haar geliefde stad weer veilig te maken? En waarom ziet Jae er opeens zo irritant aantrekkelijk uit, gebogen over zijn nieuwe typemachine?

Young Adult
Fictie 15+