Eenvoudig geniaal herkenbaar

AnnemiekH 29 april 2020
Het boek sprak mij bijzonder aan. Enerzijds willen vasthouden en bewaren allerlei zaken (cultuur) en vasthouden aan het verleden, de jeugdherinneringen ouders en anderzijds een toekomstige gereguleerde maatschappij met basis inkomen en (zorg) robots, wat blijft er van ons over, wat is ons lot. Prachtig geschreven stukken tekst en fantasieën schrijver. En ook kunnen lachen. Misschien speelt ook mee dat ik uit zelfde jaar als de schrijver ben. Boek gelezen voor boekenclub (literatuur), niet iedereen was enthousiast, geen duidelijke verhaallijn namelijk. Maar die hoeft er naar mijn idee ook niet te zijn. De herinneringen en gedachtenwereld van de schrijver in een veranderende maatschappij.

Meer recensies van AnnemiekH