Februari

Februari

Rank 765 Gelezen 5 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 18 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Newsroom 1   Topics 0
Deze reeks omvat twaalf maanden, twaalf boekjes, twaalf schrijvers. Ieder boekje nodigt je uit om anders naar de tijd van het jaar te kijken.

De Maanden is een reeks die je wilt verzamelen, koesteren, een prominente plek in je boekenkast wilt geven. De vormgeving vanbinnen én vanbuiten is chic aantrekkelijk. Alle omslagen worden gemaakt door dezelfde kunstenaar.

Elk boekje verschijnt net voor het begin van de maand. Het houdt de lezer gezelschap terwijl de maand verstrijkt en nodigt je uit anders naar de tijd van het jaar kijken. Rob van Essen stelt zijn confrontatie met Februari uit door een verhaal te vertellen over iemand die een verhaal vertelt over… Schrikkelman, een luchtkasteel en Stephen King. Uiteindelijk doemt de vraag op: is februari wel een maand? +

Das Mag Uitgeverij B.V.
20 januari 2023