obsessed !!!

annerii 13 mei 2022
4,5 van 5 sterren!

QOTD; heb jij dit boek gelezen en zo ja wat vond je ervan?
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen!!

Maar even, wauw wat een boek!

Vanaf pagina één word je in het leven van Poppy gezogen. Jennifer L. Armentrout is in het begin veel bezig om de wereld uit te leggen waar Poppy in leeft. Ze neemt rustig de tijd om alle informatie op een rijtje te zetten, maar toch snap ik nu nog niet alles over de wereld. Maar alles komt zo vaak terug zoals de hertogin, hertog, dienstmeisjes etc, waardoor je het langzamerhand begint te begrijpen.

De personages zijn leuke verschijningen met ook de nodige diepgang. Humor wordt afgewisseld met verwarring, verliefdheid, teleurstelling, … Alle emoties worden geprikkeld.
Van sexy scenes, tot een scene waar je even een traantje moet weghalen.

De meeste auteurs maken het einde van elk hoofdstuk extra spannend zodat je door wilt lezen. Dat doet Armentrout niet. In het begin had ik hierdoor wel moeite om door te komen, maar hoe verder je in het verhaal komt, hoe gruwelijker sommige scenes worden. Er vallen veel gewonden en zelfs doden. Armenhout verwoord zulke scenes heel goed en brengt het echt tot beeld, waardoor dit echt vloeiend leest.

Het einde was voor mij al voorspelbaar. Voordat ik dit boek las, voorspelde ik 1 ding. En ‘helaas’ gebeurde dat ook. Maar er waren genoeg twisten in dit boek waar mijn mond van open ging. En dat einde!! Ik wil meer!! Ik heb nu totaal geen idee meer waar dit heen gaat en ben heel nieuwsgierig naar deel twee.

Daarom geef ik het ook geen 5 sterren, puur omdat ik dat ene voorspelde. Ik ga niet vertellen wat ik heb voorspeld, want dat zou natuurlijk niet leuk zijn voor de mensen die het nog moeten lezen.
Maar zeker dit boek is een aanrader!!

Ik zijn veel personages in dit boek. Elk personage geeft weer een andere verbintenis aan dit verhaal en ieder heeft ook zijn eigen sterke karakter. Zelf ben ik helemaal weg van Hawke en Poppy. Ik ben heel nieuwschierig hoe de personages zich vorderen in de volgende delen. Ik hoop dat ik dan nog steeds zo obsessed ben met Hawke.

Ik ben blijkbaar zo obsessed dat ik heeeel graag een kaars van hem wil. Alleen dat word een duur grapje dus als iemand z’n kaars heeft en niet meer hoeft, dm me maar ik neem het graag van je over!! Hahaaha