Geweldig

Arda van Daelen 31 juli 2015
Weduwnaar Paddy buckley is begrafenis ondernemer bij een gerenommeerde uitvaartonderneming in Dublin
Hij behandelt de doden met respect en weet overal een oplossing voor
Als hij die nacht naar huis toe rijdt in zij auto rijdt hij een voetganger aan als hij zie wie het is de broer van een beroemde maffiabaas Donal Cullen schrikt hij en rijdt door
Maar dan begin de ellende pas goed voor hem hij moet de begrafenis regelen en Donal Cullen is bedroeft maar ook wit heet van woede hij zou de schuldige vinden en verzekert hij Paddy heeft diens laatste uur geslagen
Ik vond het een geweldig boek om te lezen en echte zwarte komedie met spanning en liefde
De schrijfstijl. Massey schrijft vlot, recht voor zijn raap en met veel humor.
De ontwikkelingen volgen elkaar rap op, waardoor het verhaal geen moment aan snelheid verliest
Ik mocht het boek De laatste vier dagen van Paddy buckley van Jeremy Massey lezen van not Just Any book

Meer recensies van Arda van Daelen