Haar beste tot nu toe

Arda van Daelen 15 september 2014
Journaliste Benthe Berg wordt geconfronteerd met hartverscheurend nieuws. Haar dochtertje Céline is één van de kinderen die door pedofiel Rick V. zijn misbruikt. De dader komt weg met een lage straf en iedereen in het kleine Noord-Hollandse dorp Ringerdam blijft bovendien heilig in zijn onschuld geloven.
Benthe vindt het vonnis zo onrechtvaardig dat ze in haar wanhoop besluit om wraak te nemen. Voor Céline. In alle stilte bereidt ze een aanslag op Rick V. voor. Op de dag dat hij vrijkomt, zal ze hem liquideren.
De cover is zeer opvallend met het frisse wit en felle kleuren en met de afbeelding van een vogelkooi die openstaat
Het verhaal wordt verteld door Benthe, . Als lezer werd ik meegevoerd met Benthe ‘s gedachtestroom en naarmate het verhaal vorderde was het of haar gedachten een werden met die van mij. Ik voelde me één worden met dit personage Benthe is een keiharde misdaadjournalist, een vrouw die gevormd is door haar verleden. Een vrouw die vaak impulsief kan reageren, wat haar regelmatig in de problemen brengt. Op haar werk en in haar persoonlijke leven.
Wat een geweldig boek haar beste tot nu toe het is spannend goed leesbaar en ik kan niet wachten op het tweede deel
Het is echt een aanrader
Ik geef **** steren

Meer recensies van Arda van Daelen