Nemesis

Arda van Daelen 10 oktober 2016
Nemesis geschreven door de auteur Simon de Waal,
Vanaf het begin wordt je mee getrokken in het verhaal van officier van justitie Sylvia van Maele en haar team als er een moord word gepleegd in haar woning zet ze haar tanden in het onderzoek Tijdens het onderzoek word er een aanslag gepleegd op 2 team leden van Sylvia met fatale gevolgen ze zijn er kapot van maar geven niet op en gaan verder met het onderzoek er word nog een moord gepleegd op de hond van haar zus waar haar kinderen zijn ondergedoken. Voor de veiligheid voor haar familie word het team van het onderzoek gehaald , maar gaan op eigen houtje verder ze doen er alles aan om de aanslagplegers te stoppen wat ze zeker doen Het is een boek waar ik telkens in verder wilde lezen . Door de korte hoofdstukken las het als een trein .Ik geef 3 sterren aan het boek

Meer recensies van Arda van Daelen