In mijn bloed

Journaliste Benthe Berg wordt geconfronteerd met hartverscheurend nieuws. Haar dochtertje Céline is één van de kinderen die door pedofiel Rick V. zijn misbruikt. De dader komt weg met een lage straf en iedereen in het kleine Noord-Hollandse dorp Ringerdam blijft bovendien heilig in zijn onschuld geloven. Benthe vindt het vonnis zo onrechtvaardig dat ze in haar wanhoop besluit om wraak te nemen. Voor Céline. In alle stilte bereidt ze een aanslag op Rick V. voor. Op de dag dat hij vrijkomt, zal ze hem liquideren.

Milou van der Will werd voor haar eerste boek Rood licht genomineerd voor Beste Thriller van het Jaar door Crimezone. Haar tweede thriller Breekijzer werd enthousiast onthaald door lezers en pers. Behalve thrillerauteur is Milou van der Will freelancejournaliste en interviewer.

'Milou van der Will mag zich met recht bij het befaamde clubje thrillerschrijfsters scharen.' - Crimezone

'Coming-of-age op ruwe wijze.' - de Volkskrant over Breekijzer

Redactionele recensie

Recensies (69)

Meer recensies

Is In mijn bloed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In mijn bloed