In mijn bloed

VN:

In mijn bloed

Gelezen 244 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 98 Favoriet 16 Recensies 69
Thrillers & Spanning Artikelen 11 Lijsten 4 Spots 1   Topics 0

Journaliste Benthe Berg wordt geconfronteerd met hartverscheurend nieuws. Haar dochtertje Céline is één van de kinderen die door pedofiel Rick V. zijn misbruikt. De dader komt weg met een lage straf en iedereen in het kleine Noord-Hollandse dorp Ringerdam blijft bovendien heilig in zijn onschuld geloven. Benthe vindt het vonnis zo onrechtvaardig dat ze in haar wanhoop besluit om wraak te nemen. Voor Céline. In alle stilte bereidt ze een aanslag op Rick V. voor. Op de dag dat hij vrijkomt, zal ze hem liquideren.

Milou van der Will werd voor haar eerste boek Rood licht genomineerd voor Beste Thriller van het Jaar door Crimezone. Haar tweede thriller Breekijzer werd enthousiast onthaald door lezers en pers. Behalve thrillerauteur is Milou van der Will freelancejournaliste en interviewer.

'Milou van der Will mag zich met recht bij het befaamde clubje thrillerschrijfsters scharen.' - Crimezone

'Coming-of-age op ruwe wijze.' - de Volkskrant over Breekijzer

1 keer bewerkt, laatste bewerking door lorrie03

Guy Doms Hebban Recensent

Pittig, spannend en aangrijpend

door: Guy Doms 1 like

In mijn bloed is de derde thriller van Milou van der Will (1985). Ze is niet alleen thrillerauteur maar ook freelance journaliste en interviewster. Haar eerste thriller, Rood licht, werd genomineerd voor de Crimezone thriller van het jaar. Breekijzer kreeg lovende woorden vanwege haar lezers en de...

Reacties op: In mijn bloed