Vegan summer

Culinair   Topics 0

Move over, jij suffe wortelspies. Het is tijd voor een upgrade van de vegan barbecue. Wat dacht je bijvoorbeeld van een sappige, Koreaanse tempehburger? Een kruidige kebabspies van koningsboleet? Of een smokey tofuburger geserveerd met een Japanse watermeloensalade? Stook het vuur maar op en verras je familie en vrienden, vegan én verstokte vleeseters, op de meest fantastische plantaardige gerechten voor op en bij de barbecue. In 'Vegan Summer' laten we de saaie shaslick en gegrilde maïskolf definitief achter ons en storten we ons op heerlijke hoofd- en bijgerechten die iedereen verrassen. Van een kimchidog en ‘net-echt-kipsateh’ tot en met gegrilde ananas met pittige dip en geroosterde tandoori-bloemkool. Van smakelijke bijgerechten als ingelegde rodekoolsla met sojasaus en een aardbeiensalade met muntvinaigrette tot mango-crumble toe. Maak je eigen sauzen als Koreaanse ketchup of ‘pindasaus in 3 minuten’ en proost met een grapefruit gin-tonic. Met 'Vegan Summer' organiseer je voortaan moeiteloos een plantaardige barbecue.

Culinair
Vegetarische kookboeken