duistere geheimen, stille schreeuwen, lugubere daden.

Arne C 26 maart 2020
Je hebt Arlidge & Bryndza maar Angela Marsons zet zich in hetzelfde sterke rijtje. Ze neemt je mee in een verhaal vol duistere geheimen.

De eigenzinnige rechercheur Kim Stone bijt zich vast in een zaak van verschillende lugubere moorden.

Er worden verschillende menselijke resten gevonden in een graf vlakbij een oud tehuis. Wie zijn ze? Waarom werden ze vermoord? Wie is de dader? Wat gebeurde er in godsnaam in het oude tehuis?

Kim Stone is jou detective in deze spannende thriller, beetje bij beetje leren we haar privé leven kennen en blijkt de eigenzinnige politievrouw een moeilijk en duister verleden te hebben. Al komt op het einde haar zachte kant ook boven en ben ik benieuwd wat er nog schuilt in het leven van deze vrouw.

Voor Angela Marsons is het een debuut om u tegen te zeggen! Terecht veel lof voor deze auteur!

Meer recensies van Arne C