Welke keuze is de beste?

ashley124 11 mei 2020
‘GEEN SLECHTE DAAD’ is Heather Chavez haar eerste boek. Ze heeft gewerkt als een journaliste en redactrice. Ook heeft Heather bijgedragen aan verschillende mysterie- en televisieblogs.
Momenteel werkt zij aan haar tweede boek, dat een roman wordt.

Cassie komt in een situatie terecht waarin ze een keuze moet maken. Zal ze de onbekende vrouw helpen, die wordt aangevallen door de onbekende man of zal ze doorrijden?
De keuze, die Cassie maakt, zorgt voor een aantal leven veranderende gebeurtenissen.
Hoe kan Cassie haar gezin veilig houden?
Was de keuze, die Cassie die nacht maakte een goede keus?

Het verhaal wordt verteld uit het perspectief van Cassie. Cassie is de hoofdpersoon van het boek. Ze is een heel sterk personage met een pittig karakter.
Doordat het verhaal vanuit 1 perspectief wordt verteld, is het verhaal makkelijk te lezen. De korte hoofdstukken en de schrijfstijl zorgen ervoor dat je het aan 1 ruk wilt uitlezen. Doordat het boek zo’n goede start had, wilde je het boek door blijven lezen. Op sommige momenten was de spanning in het boek wel een beetje weg, maar de spanning kwam uiteindelijk weer terug.
Het citaat ‘je leven is kapot. Je weet het alleen nog niet’ zorgt ervoor dat de dreiging nu ineens heel reëel voor Cassie wordt. Dit was een stuk met heel veel spanning.
Het enige minder goede wat ik aan het boek vond, was het einde. Ik vond het einde nogal vergezocht en het was geen goede afsluiting van dit verhaal. Het was een ongeloofwaardig einde en had van mij niet zo gehoeven.

Meer recensies van ashley124