Achter elke schurk schuilt een verhaal

Betweenthebookspages 31 augustus 2018
Het is echt een fantastisch werk. Henry is een genie in hoe ze het verhaal heeft doen lijken alsof het echt de waarheid zou kunnen zijn. Het paste er perfect in. Zelfs al weet je al een deel van het einde in het begin van het boek, is dat geen enkel probleem want je geraakt in een flow eenmaal dat je begint.

Tijdens het lezen vond ik geen echte plottwist in de verhaallijn, maar ik had er geen echt probleem mee omdat het boek gewoon perfect werkte.

Mijn verwachtingen voor dit boek waren hoog en ik keek er echt naar uit om deze duistere Peter Pan te zien, om Jamie zijn verhaal te lezen en ik was op geen enkele manier teleurgesteld. En bovenal stierf mijn liefde voor Peter Pan zelfs na dit boek niet.

Dit is echt een boek dat je moet lezen als je van het Peter Pan verhaal houdt. En ik ben al net zo fan van Henry haar ander hertellingen. Zeker 4 sterren waard.

Meer recensies van Betweenthebookspages