Niet door te komen boek!

bianca michels 11 januari 2015
Sorry maar dit boek krijgt van mij maar 2 sterren. 1 ster omdat ik het dan toch heb uitgelezen, en 1 ster omdat het verhaal opzich best goed is.
Op een of andere manier kon ik niet door dit boek heen komen! Ik heb er echt weken over gedaan.
Voor mij wordt er veel te veel bij verteld wat echt niet belangrijk is! Kleur van een hek, voordeur, steentjes in de tuin, hoe iemand in een auto rijdt (dat vond ik nog wel het vreemdste stukje) zelfs wanneer een persoon schakelt! Dit boek had met 200 pagina's minder verteld kunnen worden. En ja dan is het verhaal best aardig. Al vond ik het nog uit teveel personen bestaan, ik wist soms echt niet meer wie wie was en wat diegene ook alweer gedaan had. De laatste 30 pagina's waren echt goed, en de ontknopping perfect!

Meer recensies van bianca michels