Beste boek ooit gelezen!

bianca michels 20 november 2014
Dit boek had ik al een tijdje liggen maar er kwam steeds wat anders tussen en omdat dit boek zo dik was dacht ik pff niet doorheen te komen.
Ondertussen al gelezen of gehoord ergens dat ze dit boek willen gaan verfilmen dus dacht hmm dan moet het wel een beetje goed zijn.
Uiteindelijk toch maar begonnen aan dit boek en wow wat een verhaal!
Dit verhaal is niet weg te leggen en hoe alles beschreven is je ziet het echt voor je.
Geweldig spannend verhaal en je wilt steeds meer over de silo te weten komen.
Echt een aanrader voor iedereen.
Voor mij is dit echt een top 10 boek en voor mijn gevoel het beste boek wat ik ooit gelezen heb.
Kan niet wachten tot hier een film van komt en dan maar hopen dat ze het echt zo over brengen zoals in het boek.
Prachtig verhaal, spannend, vlot geschreven je leest er echt zo doorheen. ik vond het echt geweldig dus zeker ***** 5 sterren!

Meer recensies van bianca michels