Erg!

bianca michels 07 november 2014
Wat een heftig verhaal is dit!
Ook ik ben meteen op google gaan kijken waar dit verhaal vandaan moest komen.
Emma, Gwen, Ozzie, Luc, 4 personen ik dacht dat wordt moeilijk! Maar dat was dus niet het geval. Zodra Emma klaar was wilde ik eigenlijk meteen weer door naar haar volgende stuk en zo was het bij alle 4 de personen. Vooral Luc vond ik wel erg spannend en had al snel een gevoel dat er meer met hem aan de hand moest zijn.
Heerlijk korte hoofdstukken, makkelijk om dan het boek even weg te leggen! Euhm helaas voor Linda Jansma is dit boek dus NIET weg te leggen en moet ik mijn familie de komende dagen weer wat aandacht geven want zelf kokend lees je dit boek door met als gevolg aangebakt eten haha.
Ik was ook bang voor het gespring in tijd maar ook dat was heel makkelijk om te lezen en dan had je weer het gevoel ik wil verder zodat ik weer op die tijd en datum kom.
Dit is 1 minpuntje van het boek: Je leest het te snel uit!!!!
Super spannend, lekker gruwelijk (ja sorry ik hou daar wel van) en ook wel even slikken.
Dit soort dingen gebeuren gewoon echt en dat maakt het verhaal nog heftiger.
5***** dik verdiend!

Meer recensies van bianca michels