Verdwenen in het verhaal!

Bianca 03 juni 2023
Deel 2 van de Onder de bomen serie is net als deel 1 een verhaal waarin je verdwijnt. Jackie schrijft op zo'n manier waardoor het net is alsof je zelf het hele verhaal meemaakt. Daarnaast weet ze op een geweldige manier in het verhaal uit te leggen hoe de ziekte van Asperger werkt bij Freek, 1 van de hoofdpersonen. Het zorgt dat je begrip krijgt en snapt dat je er niet angstig voor hoeft te zijn, wanneer iemand dit heeft. De interactie tussen Sylvie en Freek is mooi om mee te maken. Om te lezen hoe zij dit alles ervaart. Verder leer je alle karakters nog beter kennen. Ook de problemen waar Ties, de dochter van Sylvie, mee te maken krijgt. En hoe haar moeder hier op reageert en problemen oplost. Jackie weet alles op een mooie en respectvolle manier te beschrijven. Ik kan niet wachten om in het volgende deel te beginnen. Het einde was spannend, dus ik wil graag verder lezen. Gelukkig ligt Herfstrood al klaar zodat ik snel verder kan verdwijnen in het verhaal.

Meer recensies van Bianca