Meeslepend en liefdevol verhaal

Bianca 24 september 2020
Wat een fijn boek ondanks (of misschien zelfs dankzij) het zware thema. De schrijfster weet het verhaal zo beeldend te vertellen, dat het net is of je zelf in het verhaal zit en het meemaakt. Eigenlijk kon ik het boek niet wegleggen en wilde ik blijven lezen. Het verhaal sleept je echt mee. Het is net of de hoofdpersonen goede vrienden van je zijn. Er zitten een aantal zwaardere scenes in, die ik met tranen in mijn ogen heb gelezen omdat je ook hier het gevoel hebt, dat je het beleeft. Toch komt het boek echt over als een feelgood roman en is het niet zwaar beladen. De karakters ontwikkelen zich mooi tijdens het verhaal en je leert de onderlinge banden goed kennen. Het boek is geschreven in een prettige en makkelijk leesbare stijl. Het is echt een aanrader om alle delen van deze serie te lezen, maar elk deel is ook goed los te begrijpen. Ik geef dit boek zeker 5 sterren en hoop nog veel nieuwe boeken van deze schrijfster te kunnen gaan lezen.
Wendy; Chapeau! En dank voor dit mooie verhaal.

Meer recensies van Bianca