Zonnig en ver boek

Bianca1990 07 februari 2024
Gaat in de categorie zonnig en ver boek. Ook al waren er regendagen in ook. In dit boek volgen we het leven van een manager in een luxe resort. In dit boek zogezegd maar 1 week.
De auteur had het misschien beter over een langere periode gespreid. En dan gewoon een datum erbij geplaatst. Want nu gebeurde er elke dag wel wat. Ik kan niet geloven dat er zoveel gebeurd in 1 week. Wat ik wel kan geloven is dat de manager amper tijd voor zichzelf heeft, en dat de rijkere zich inderdaad van alles willen permitteren. Ik zou het daar niet lang volhouden. De drank kan het leven echt niet beter maken. De vele problemen met het personeel is ook begrijpelijk. Zich moeten wringen in alle bochten voor een hongerloontje, een paradijs van een eiland kan daar niet tegenover staan. Gelukkig krijgen ze nog fooien, jammer genoeg worden dan wel enkele over het hoofd gezien. Maar als ik het goed op heb werd er ook wat verdeeld.

Meer recensies van Bianca1990