De uil

Bianca1990 16 januari 2024
We leren Esmee de kunststudente kennen. Die valt voor de rijke Mitchell. Wanneer ze zwanger blijkt te zijn van hem vraagt hij haar om abortus te plegen. Zij weigert hij dumpt haar. Dan zoekt ze werk om te kunnen zorgen voor de baby en de studies. Ze vind werk in de uil. Ik begon me echt in te leven in de winkel met George en Luke en de diverse andere bezoekers + werknemers.
Maar in de rijke families kun je geen buitenechtelijk kind krijgen. Dus Mitchell Van Leuven komt terug. Vraagt haar meteen ook maar eens 'superromanisch' in een vol restaurant ten huwelijk.
Wanneer Esmee de familie zelf ontmoet blijkt al snel genoeg dat zij niet in dit plaatje klopt. Maar hoe ziet zij haar relatie met Mitchell?
Heb vaak gevloekt op Esmee en Mitchell. Zolang het zich afspeelde in de boekwinkel was het een mooi verhaal. Maar het is niet dat ik het speciaal zal aanraden.

Meer recensies van Bianca1990