druk bezette hoofdinspecteur

BiancaM 17 oktober 2019
We maken kennis met Melissa, hoofdinspecteur in Brighton, ze krijgt te maken met de moord op de ex-manager van een rockband, op het landgoed van sir Winston. Grote vraag natuurlijk wie en waarom? Voordat er een mogelijke dader wordt gevonden wordt de volgende vermoord, heeft deze te maken met de 1e dode? Komen nu enkele mogelijke verdachten en motieven in beeld, maar nog lang niet duidelijk hoe of wat. Als nr 3 ook nog vermoord wordt, wordt de puzzel helemaal ingewikkeld. Wie heeft er allemaal mee te maken en waarom? Als ondertussen op het persoonlijke vlag ook nog het nodige mee gaat spelen en op het bureau ook de nodige dingen spelen, wordt het steeds spannender.

Een boek wat heerlijk weg leest, moeilijk weg te leggen is, mooi spannend verhaal met een mooie twist , kortom ik vind het een aanrader

Meer recensies van BiancaM