Met plezier uitgelezen!

Boekengram 22 juli 2020
Centrale figuur in “Korniev” is een vlieg die verschillende levens doorkruist. Hij vliegt voorbij in het leven Bartòk en zijn trouwe hond Lazar, dat van Wies en langs de broers Otis en Tibor. Hij volgt hen mee in alles wat op hun pad komt.

“Korniev” was in geen enkel opzicht wat ik er van verwacht had! Het wist mij te verrassen in de goede zin van het woord! De verhalen van de verschillende personages wisten me te verbazen door de onverwachte wendingen die hun levens elks afzonderlijk namen. De verhalen van de personages stonden los van elkaar, maar vormden tesamen toch een perfect geheel.

Verder heb ik alleen maar pluimen voor de schrijfstijl van Kobe Lecompte. Hij lijkt een goochelaar met woorden - met poëtische resultaten tot gevolg. Een sterkte die naar het einde van het verhaal nog meer naar voren kwam.

Ik heb het boek dan ook met heel veel plezier uitgelezen!