DE MIDLIFECLUB

Saphira 20 december 2016
MENING

Het verhaal gaat over Femke die pas met haar man en kind verhuisd is naar een buiten wijk. Ze ontmoet daar drie dames met wie ze bevriend raakt. De vier dames gaan er gezellig tussen uit met hun jaarlijkse tripje, op de motor, naar een vakantie huisje in Frankrijk. Even weg uit de dagelijkse sleur van moeder en echtgenoot. Wanneer Femke en haar vriendinnen aankomen komt ze er al snel achter dat er een paar dingen niet kloppen. Wat gebeurt in Frankrijk blijft in Frankrijk is de afspraak. Zal Femke zich daar aan kunnen houden?

Ik heb dit boek in twee dagen uitgelezen. Het leest heerlijk weg en is vlot geschreven. Het verhaal zit niet ingewikkeld in elkaar maar is fijn uitgewerkt. De karakters zijn duidelijk en ik kan me er goed in plaatsen. Het fijne is dat er ook nog een beetje spanning in zit. Nadeel van dit verhaal is dat er regelmatig over lekker eten word gesproken dus had ik vaak honger tijdens het lezen.

Het boek ziet er leuk uit en pas bij het verhaal. De 318 bladzijden is een mooi aantal voor dit verhaal. De prijs voor het boek is een mooi bedrag een pluspunt.

Een mooi debuut roman. Ik kijk uit naar verder werk van deze schrijfster.

Ik zal dit boek aanrader onder de roman lezers die ook van een beetje spanning houden.

STERREN

Ik geef dit boek ☆☆☆