HET MEISJE IN HET IJS

Saphira 17 juni 2018
De cover van het boek komt spannend over en past goed bij het verhaal. De uitstraling van het boek trok mij erg aan en zou hem hierdoor ook gelijk oppakken in de winkel. Ook de beschrijving van het boek sprak mij erg aan en het boek heeft een mooie aantal van 384 bladzijden. Dit is ook de reden dat ik het boek gekocht heb.

Het verhaal zelf is met een vlotte duidelijk schrijfstijl geschreven, dit gaf mijn een goede inleving in het verhaal. Erika, het hoofdpersonage in het verhaal, is goed uitgewerkt  en lekker gebekt op sommige momenten. Ik kon mij eigen goed in haar plaatsen. Het was ook fijn om te lezen over de gedachten van de moordenaar. Dit gaf iets extra's aan het verhaal. Het boek is het eerste deel van de Erika Foster boekenreeks, maar het boek is mooi afgesloten en goed los te lezen. Er zit een goede dosis spanning in het verhaal, persoonlijk had dit wat meer gemogen. Persoonlijk vond ik dat het verhaal wel een beetje voorspelbaar is en had ook snel door wie de moordenaar zou zijn.

Dit boek is een aanrader voor alle thriller lezers.

Ik ben zeer benieuwd naar meer schrijfwerk van deze schrijver en kijk erg uit naar het volgende deel van deze reeks.

STERREN

Ik geef dit boek 4 sterren.

BOOKLOVERSAPHIRA

Meer recensies van Saphira