Zonder gezicht

Rank 11 Gelezen 1184 Aan het lezen 78 Wil ik lezen 1323 Favoriet 56 Recensies 42
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 6 Spots 1   Topics 0

Kate Marshall is een sterke vrouwelijke hoofdpersoon à la Erika Foster en Helen Grace

Zestien jaar geleden was Kate Marshall een veelbelovende jonge politiedetective bij de Londense politie. Tot ze de opdracht kreeg een seriemoordenaar op te sporen, en hij haar eerst vond. Kate’s carrière eindigde in een schandaal en ze bleef getraumatiseerd, verraden en publiekelijk vernederd achter.

Jaren later worstelt Kate nog steeds met de gevolgen als ze de kans krijgt haar verleden recht te zetten. Er lijkt een copycat-moordenaar actief die het afgrijselijke werk van zijn idool voortzet. Kate wordt opnieuw de verwrongen geest in getrokken van een moordenaar die ze maar al te goed kent. Ooit was ze het beoogde vijfde slachtoffer – en zijn opvolger lijkt vast van plan om het werk nu af te maken.

‘Een bloedspannende start van Bryndza’s nieuwe serie. De lezers zullen ernaar uitkijken om meer over de complexe Kate te kunnen lezen.’ Publishers Weekly

Thriller
07 juli 2020
07 juli 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Marvin O. Hebban Recensent

Geslaagd begin van een nieuwe serie

door: Marvin O. 8 likes

Na in razend tempo zes thrillers – drie in 2016, twee in 2017 en een in 2018, met vertalingen die steeds twee jaar later volgden – te hebben geschreven met Erika Foster in de hoofdrol, vond Robert Bryndza (1979) het klaarblijkelijk tijd voor een nieuwe serie. Zonder gezicht, het eerste deel waarin...

Reacties op: Zonder gezicht