Het geheime leven van Coco Pinchard

Deel 1 in de Coco Pinchard-serie

De eerste roman van multitalent Bryndza

Ha Chris, heb je een goede kerst gehad? Ik niet.

Ik kreeg de volgende cadeaus:

• Marlboro Lights. Ik weet niet wat treuriger is: dat mijn zoon sigaretten als mijn kerstcadeau heeft gekocht, of dat ik ze op mijn verlanglijstje had gezet.

• Corrigerend ondergoed.

• Drie paar dikke zwarte kousen en een fles antimuggenspray, aan elkaar getapet. ‘Voor je spataderen,’ fluisterde Meryl. Ik neem maar aan dat ze de kousen bedoelde.

• Een iPhone, waarover later meer.

Coco Pinchard is net veertig geworden en ze voelt zich fantastisch. Haar langgekoesterde droom om schrijver te worden is in vervulling gegaan met de publicatie van haar debuut. Haar zoon Rosencrantz gaat naar een prestigieuze theaterschool in Londen en haar man Daniel lijkt verliefder dan ooit.

Maar dan treft ze Daniel in bed aan met een onbekende vrouw, flopt haar debuut en vliegt Rosencrantz compleet uit de bocht. Het positieve toekomstbeeld moet een beetje worden bijgesteld. Gelukkig heeft ze net een nieuwe telefoon gekregen waarop ze volop gedachten uit kan wisselen met haar beste vrienden Christopher, een neurotische socialite, en Marika, een schooljuf met een licht drankprobleem. Zij steunen haar door dik en dun, zeker als Coco tegen alle verwachtingen in de onwaarschijnlijk knappe Adam tegenkomt… Misschien brengt dit rampjaar haar toch meer dan ze had verwacht?

Goodreads-lezers zijn gek op Coco Pinchard

‘Thrillers én romantische komedies, wie had dat gedacht? Bij de een moest ik schaterlachen van plezier en bij de ander moest ik mijn nagels afbijten. Bryndza is een waar multitalent!’ ***** Phrynne

‘Wat een traktatie is dit boek. Je gaat van alle personages houden.’ ***** Susan

‘Heerlijk grappig en hartverwarmend. Van dit boek gaat de zon schijnen: ik kan het niet warm genoeg aanbevelen.’ ***** Sarah

‘Een hilarische rollercoaster van een roman. Dit is er echt een voor de fans van Bridget Jones. Ik heb gehuild van het lachen.’ ***** Aditi

‘Een waarschuwing vooraf: lees dit niet met mensen in de buurt, want je gaat zo hard lachen dat ze zich afvragen of er iets mis met je is.’ ***** Sally

Is Het geheime leven van Coco Pinchard het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het geheime leven van Coco Pinchard