Doods geheim

Rank 4468 Gelezen 1607 Aan het lezen 35 Wil ik lezen 1300 Favoriet 59 Recensies 47
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 9 Spots 2 Hebban 1000 939   Topics 0
Op een ijzig koude ochtend vindt een moeder het met bloed doordrenkte lichaam van haar dochter vastgevroren op de weg. Wie zou zo’n gruwelijke moord voor de deur van het slachtoffer uitvoeren?

Detective Erika Foster, net bekomen van haar vorige zaak, is vastbesloten om ook deze zaak te leiden. Tijdens het onderzoek stuit ze op diverse aanvallen op jonge vrouwen in een doorgaans rustige buitenwijk van Londen.
Erika is op zoek naar een angstaanjagende moordenaar, en de zaak wordt alleen maar gecompliceerder als blijkt dat de vermoorde jonge vrouw verstrikt zat in een web van geheimen. Net als Erika eindelijk een lijn begint te zien in de aanwijzingen, wordt ze gedwongen haar eigen pijnlijke herinneringen weer op te halen. Erika moet zichzelf dwingen om gefocust te blijven, diep te graven, en de moordenaar te vinden – voordat hij weer toeslaat.

Spannende boeken algemeen
Thriller
Erika Foster (6)
Jan Mellema
Boekerij
14 januari 2020
14 januari 2020

Onno van Rijen Hebban Recensent

De flitsende opening als Bryndza's handelsmerk

door: Onno van Rijen 3 likes

Robert Bryndza staat inmiddels bekend als een gerespecteerde thrillerschrijver. Wat wellicht niet iedere lezer weet is dat hij Slowaak is en dat zijn naam staat voor ‘schapenkaas’, de nationale kaas van Slowakije. Hij is vooral bekend door zijn boeken over Erika Foster, een serie die in 2016 begon...

Reacties op: Doods geheim