Mooi Debuut

Saphira 18 juni 2017
MENING

Ooo wat een heerlijk verrassend en spannend boek was dit. Ik heb het boek gelezen zonder de beschrijving te lezen. Soms vindt ik het fijn om mijn eigen niets wetend in een boek te storten.
Het verhaal gaat over een meisje genaamd Milly. Zij is tijdelijk ondergebracht in een opvanggezin waar ze voorbereid word om tegen haar moeder te getuigen. Het opvanggezin heeft een dochter die niet zo blij is met haar komst en zal alles doen om het Milly zo moeilijk mogelijk te maken. Milly weet niet echt hoe ze er mee om moet gaan en besluit het te negeren , want haar eigen gedachten zijn al moeilijk genoeg. Wat is goed en wat is slecht. Is Milly zo als haar moeder en wat verbergt ze? Zal het Milly lukken om te getuigen tegen haar moeder?

Een goed spannend verhaal bijzonder verhaal met een vlotte en duidelijke schrijfwijze. Milly en haar gedachten zijn echt goed beschreven waardoor ik mijn eigen erg goed in haar kon plaatsen. Dat de schrijfster ervaring heeft met kinderen en tieners met ernstige psychische problemen, is goed uit haar verhaal te merken. Het is een goed spannend en emotioneel boek en ik had moeite om te stoppen met het boek.

Het boek zelf heeft 352 bladzijden wat een mooi aantal is voor dit verhaal. De cover zelf geeft de twijfel gedachte mooi weer.

Dit boek is een echte aanrader voor de thriller lezers onder ons, maar zou het iedereen eigenlijk aanraden om dit boek te lezen.

Een echt mooi en goed debuut van Ali Land en ik kijk uit naar meer schrijfwerk van deze schrijfster.

STERREN

Ik geeft dit boek 4,5 sterren