THE WALKING DEAD deel 2

Saphira 19 oktober 2016
MENING

Deze boeken zijn een heerlijke toevoeging aan de geweldige tv serie The Walking Dead. Ze vertellen hoe het verleden is van de Governor en hoe hij zijn plek heeft behaald. Zijn zieke geest en zijn dochter worden goed uitgelegd en hoe Woodbury en hun regels tot stand zijn gekomen. Ook worden er over diverse karakters hun hoe en wat verteld. Zoals hoe lilly Caul en Bob elkaar hebben gevonden en hoe ze in Woodbury terrecht zijn gekomen.

Natuurlijk worden de spannende zombie ervaringen niet weggelaten en zijn goed beschreven, waardoor je goed kan meeleven. Het verhaal is goed en duidelijk geschreven, niet te ingewikkeld gewikkeld. Het leest lekker weg en de hoofdstukken zijn ook niet te lang. Deze boeken kan je het best voor of na het 3de seizoen lezen, ik heb het later gedaan en opzich is dat ook goed te doen.

Het boek zelf is een paperback met mooie zombie kaften. Bijde boeken hebben een fijne hoeveelheid bladzijden deel 1, 350 pagina’s en deel 2, 351 pagina’s. boeken passen goed bij elkaar en bij de bekende tv serie.

Ik zal deze boeken echt aan raden voor de zombie liefhebbers en The Walking Dead kijkers.

STERREN

Ik geef deze boeken ☆☆☆☆