nog een deel....

brandon 02 januari 2017
Ik heb het gevoel dat het niet het einde is van het boek. er moet nog een deel komen het vervolg zeg maar.
was wel een vlot leesbaar boek met veel dingen die ik denk in de toekomst best wel eens zouden kunnen gaan uitkomen of die we zouden kunnen gaan gebruiken dan.
het leven in de toren hoe het opgebouwd is weer de verschillen arm en rijk. De vriendschappen tussen de armen en rijken .de liefde tussen broer en zus enz. De feestje waar steeds drank en verboden middelen bij zijn.
Hij boek was niet echt spannend maar eerder romantisch. Met meerdere personen in de hoofd rol. de delen van het boek lopen goed in elkaar over. het is vlot leesbaar. Je wordt vanaf de eerst bladzijde mee gezogen in het verhaal waardoor het boek moeilijk is om weer weg te leggen. Het is grappig te lezen wat ze kunnen met de technologie .er zijn dingen bij die ik best ook zo willen dat ik ,kon doen nu met de technologie. Zo zalig zijn .
Ik hoop echt er nog een volgend deel van uitkomt .

Meer recensies van brandon