Prachtig boek

Brigitte 04 februari 2020
Een cadeautje uit de Hebban adventskalender 2019. De begeleidende tekst prikkelt en nodigt uit, ik weet uit ervaring dat door een burnout je tot rare dingen in staat bent. Hoezo uitzoeken hoe je pas gekochte bank in huis komt?
Het is een mooi en bijzonder verhaal, prachtig geschreven met de nodige humor en cynisme die bij de gesteldheid hoort. Het boek vertelt afwisselend over het heden en verleden in vijf delen. Over familierelaties, rouw en burnout.
Ik vind het verhaal zoveel dieper dan het mooie boekje van 150 bladzijden en het had daarom wat dikker mogen zijn. Jammer dat ik het in 2 dagen uit heb gelezen. Ook de cover is erg mooi, met de merel die in het verhaal terugkomt.

Meer recensies van Brigitte