Een pareltje

Buun 07 december 2019
Wat een parel van een boek is dit. Vanuit verschillende personages wordt het verhaal verteld. Een verhaal gebaseerd op een waargebeurd drama. Ze staan door de oorlog lijnrecht tegenover elkaar, maar toch moeten ze samenwerken om te overleven. De personages kruipen één voor één je hart in... je leeft met ze mee en je begrijpt (zoveel als dat kan) hun wanhoop. Dan, tegen het eind van het boek, weet je dat het grootste drama nog moet komen..... Een boek die wat mij betreft véél hoger op de ranglijst geplaatst mag worden en aandacht verdiend. Al is het maar om meer bekendheid te geven aan een van de grootste scheepsrampen ooit in de geschiedenis, groter dan de Titanic.

Meer recensies van Buun